"rychle, dobře, levně, profesionálně"

AUTO&PNEU BURÁČEK

servis u nás či u vás

SERVIS

výměna olejů a filtrů

výměna pylového filtru

výměna spojky

výměna klima-kompresorů

přetěsňování systému

kompletní práce na podvozku
atd.

Servis na  +420 702 048 880

KLIMATIZACE R134a

základní cena ............ 490Kč

doplněné chladivo ....... 2,90Kč / 1g

Dezinfekce klimy  ........ 340Kč + 1,50Kč/1g

Výměna pylového filtru....... 250 - 500Kč

Servis na  +420 702 048 880

        Drobný servis po předchozí domluvě lze provést i v místě Vašeho bydliště, stejně jako diagnostiku a doplnění klimy

PNEUSERVIS

-kompletní přezutí a vyvážení na alu kolech ......... od 900Kč vč závaží 10g

-kompletní přezutí a vyvážení na plech. kolech... od 800Kč vč závaží 10g

-renovace plechových disků antikorozním nástřikem.. od 600kč

-oprava píchlé pneumatiky knotem ..........................................od 70Kč  lepením ....................... od 100 - 250Kč

Servis na +420 702 048 880

AUTOSKLA

výměna či oprava i v místě Vašeho bydliště, výměnu lze provádět až do -10°C

- lepící sada .................. 999Kč

- montáž a likvidace ............ 1399Kč

- opravy prasklin ............ od 450Kč

Servis na +420 702 048 880

KLIMATIZACE

Napojení klimatizace od 490Kč + 4Kč za 1g plniva

Čištění a dezinfekci klimatizace doporučujeme minimálně jednou do roka. Pokud v letních měsících používáte klimatizaci opravdu hodně, doporučujeme ji vyčistit před létem a těsně po něm, aby se ve vozidle nemohly šířit škodlivé bakterie a plísně. Péče našeho servisu o klimatizaci zabere cca 1 hodinu, kterou ani nemusíte vy ze svého času obětovat..... Stačí si zavolat "SERVIS DOJEĎ"

"SERVIS DOJEĎ"

servis dojeď funguje na předchozí telefonické domluvě s naším servisním technikem o tom, jaký servis poptáváte, jakého vozidla se servis týká a kde by mělo být vozidlo vyzvednuto a kam vráceno. Poté je vozidlo naším řidiček odvezeno na dílnu, je naceněn servisní úkon který nám odsouhlasíte do sms, proveden servisní úkon a po dokončení je ve smluvený čas vozidlo navráceno na předem dohodnuté místo.

Tato služba vyhovuje například: maminkám s malými dětmi, manažerům firem, lidem s vysokými pracovními požadavky atd

PNEUSERVIS a tažné


Provádíme odborné přezutí a vyvážení alu i plechových disků kol na zimní, letní i celoroční pneu na všechny osobní vozy, SUV, MPV i menší dodávkové vozy.

Provádíme taktéž lepení píchlých pneumatik a to buď knotem či lepením.

Provádíme odbornou certifikovanou montáž tažného zařízení od firmy Steinhof, Hakpol či Profsvar.

AUTOSKLA

Ťukanec na skle od kamínku a nebo pavouk co se z ní vylíhnul? Prasklina přes čelní sklo a tím i hrozící pokuta když Vás chytí? To není nic příjemného a sami to dobře známe. 

Proto Vám nabízíme výměnu autoskel a to nejen v naší dílně, ale také u Vás doma a to v rámci celé Moravy či po domluvě (máme za sebou i výměnu skla v Chorvatsku při klientově dovolené, jelikož s tak prasklým sklem by to zpět opravdu neprošlo)

Výměna oleje v automatické převodovce

Výměna oleje v automatické převodovce

Majitelé automobilů s automatickou převodovkou žijí s informací, že automatické převodovky mají doživotní náplň oleje již z výroby. Tato informace je bohužel mylná a dochází kvůli ní k častým poruchám a nutným opravám převodovky. Jak je to s tou doživotní náplní a jak správně vyměnit olej v automatické převodovce, se dočtete v následujícím článku.

Doživotní náplň?

Většina automechaniků tvrdí, že je to nesmysl, ale výrobci v instruktážní knize uvádějí, že se jedná o náplň lifetime, tak kde je pravda? Důležitým ukazatelem, který výrobci neuvádějí, je jak dlouho má ta doživotní náplň vydržet, jestli se orientuje najetými kilometry nebo jinými ukazateli. Z toho jasně vyplývá, že je nutné olej v převodovce pravidelně měnit a kontrolovat.

Proč měnit olej?

Automatická převodovka je složité a jemné zařízení, ve kterém se nachází přesný hydraulickomechanický přenos síly motoru na kola vozu. Ten je velice citlivý na jakékoliv znečištění oleje. Olej je potřeba měnit, protože stárnoucí olej ztrácí své důležité vlastnosti, jako viskozitu a hustotu. Dostávají se do něj drobné částice, které vznikají otěrem pohyblivých částí v automatické převodovce. Právě kvůli těmto částečkám se snižuje životnost převodovky a zhoršuje se její funkčnost.

Kontrola hladiny oleje v automatické převodo vce

Ze všeho nejdůležitější je, aby do prostoru s olejem nevnikla žádná nečistota, předmět nebo textilie. Hydraulický mechanismu je velice citlivý na veškeré nežádoucí předměty. Proto se musí používat speciální utěrky, které po sobě nezanechávají žádné stopy. Používáním nevhodné utěrky může postupem času dojít k ucpání olejového filtru nebo poškozením hydraulického sytému.

Kontrola oleje většinou probíhá za chodu motoru v poloze Parking. Olej by měl být zahřátý, ideálně po 20 km jízdě. Pokud nebude motor nastartovaný a nebude zahřátý, hrozí vysoké riziko poškození převodovky nebo špatné naměření stavu oleje. Používat by se měl pouze předepsaný olej:

  • Barva - může být červená, žlutá nebo čirá, nesmí být černá.
  • Měl by být vždy průhledný.
  • Neměl by zapáchat.

Výměna oleje u automatické převodovky

U většiny automatických převodovek nelze vypustit celý obsah olejové kapaliny. Je potřeba olej napustit a vypustit několikrát, dokud není dosažené barvy oleje srovnatelné s olejem čerstvým. Až po posledním propláchnutí se vyměňuje olejový filtr.

Výpustným šroubem nebo sejmutím olejové vany se vypustí olej. Rozpojí se hadice olejového chladiče automatické převodovky a důkladně se vyčistí chladiče za pomocí speciálního a k takovým účelům určeného prostředku. Hadice opět spojí a doleje se přibližně stejné množství, jaké bylo vypuštěné.

Motor se nastartuje a nechá se přibližně 2-3 minuty běžet na volnoběžné otáčky v poloze parking. Olej se znova vypustí a napustí, dokud není dosaženo určené kvality oleje. Hladina oleje se dolije podle předepsané hodnoty.

Výměna oleje v Haldex spojce

Haldex spojka je mezinápravová spojka pro pohon všech čtyř kol, která byla používána i u modelů automobilky Škoda. U této spojky je také důležité, aby byl použitý olej k tomu určený. Doporučený interval výměny je každý rok nebo po 30 000 km. U delšího intervalu hrozí poškození spojky, které se projevuje vibracemi nebo boucháním.

Jak často měnit olej u automatické převodovky?

  • Nově koupená vozidla - po prvních 80 000 km, další výměny po 60 000 km
  • Ojetá vozidla - každých 40 000 - 60 000 km
  • Vozidla s nadměrným zatížením převodovky - 30 000 km

Ceník

Diagnostika

Napojení Vašeho vozu, tisk protokolu, výmaz 

300 Kč

Klimatizace

Odčerpání, vakuování, test těsnosti

490 Kč

Doplnění klimatizace

doplnění za 1gram

4 Kč

Výměna pylového filtru

dle typu vašeho vozu

250 - 500 Kč

Kompletní přezutí ALU

kompletní přezutí na alu disky vč. závaží- 4x

od 900 Kč

Kompletní přezutí plech

kompletní přezutí na plechové disky vč. závaží - 4x

od 800 Kč

Renovace plech disků

renovace antikorozním nástřikem

od 600 Kč

Píchnul jsem

oprava knotem či lepení 

od 70 Kč

Ceník

Lepení Autoskel

lepící sada + montáž + likvidace

od 2398 Kč

Oprava Autoskel

opravy dírek a prasklin na čelních i bočních sklech

od 450 Kč

Montáž tažného zařízení

cena se odvíjí od typu montovaného zařízení

od 1600 Kč

Výměna klima-kompresoru

výměna za nový či starší

od 500 Kč

Ceník

Výměna oleje v automatické převodovce

komplexní kontrola, tlakové odsátí starého oleje, proplach, napuštění nového oleje, přesná cena stanovena dle vozu, množství oleje a nutnosti proplachu

od 5.000 Kč

PůjčsiVAN - Václavské náměstí 1, Praha, 110 00
Všechna práva vyhrazena 2022
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky