"rychle, dobře, levně, profesionálně"
AUTO&PNEU BURÁČEK
servis u nás či u vás
SERVIS
výměna olejů a filtrů
výměna pylového filtru
výměna spojky
výměna klima-kompresorů
přetěsňování systému
kompletní práce na podvozku
atd.
Servis na +420 702 048 880
KLIMATIZACE R134a
základní cena ............ 490Kč
doplněné chladivo ....... 2,90Kč / 1g
Dezinfekce klimy ........ 340Kč + 1,50Kč/1g
Výměna pylového filtru....... 250 - 500Kč
Servis na +420 702 048 880
Drobný servis po předchozí domluvě lze provést i v místě Vašeho bydliště, stejně jako diagnostiku a doplnění klimy
PNEUSERVIS
-kompletní přezutí a vyvážení na alu kolech ......... od 900Kč vč závaží 10g
-kompletní přezutí a vyvážení na plech. kolech... od 800Kč vč závaží 10g
-renovace plechových disků antikorozním nástřikem.. od 600kč
-oprava píchlé pneumatiky knotem ..........................................od 70Kč lepením ....................... od 100 - 250Kč
Servis na +420 702 048 880
AUTOSKLA
výměna či oprava i v místě Vašeho bydliště, výměnu lze provádět až do -10°C
- lepící sada .................. 999Kč
- montáž a likvidace ............ 1399Kč
- opravy prasklin ............ od 450Kč
Servis na +420 702 048 880
KLIMATIZACE
Napojení klimatizace od 490Kč + 4Kč za 1g plniva
Čištění a dezinfekci klimatizace doporučujeme minimálně jednou do roka. Pokud v letních měsících používáte klimatizaci opravdu hodně, doporučujeme ji vyčistit před létem a těsně po něm, aby se ve vozidle nemohly šířit škodlivé bakterie a plísně. Péče našeho servisu o klimatizaci zabere cca 1 hodinu, kterou ani nemusíte vy ze svého času obětovat..... Stačí si zavolat "SERVIS DOJEĎ"
"SERVIS DOJEĎ"
servis dojeď funguje na předchozí telefonické domluvě s naším servisním technikem o tom, jaký servis poptáváte, jakého vozidla se servis týká a kde by mělo být vozidlo vyzvednuto a kam vráceno. Poté je vozidlo naším řidiček odvezeno na dílnu, je naceněn servisní úkon který nám odsouhlasíte do sms, proveden servisní úkon a po dokončení je ve smluvený čas vozidlo navráceno na předem dohodnuté místo.
Tato služba vyhovuje například: maminkám s malými dětmi, manažerům firem, lidem s vysokými pracovními požadavky atd
PNEUSERVIS a tažné
Provádíme odborné přezutí a vyvážení alu i plechových disků kol na zimní, letní i celoroční pneu na všechny osobní vozy, SUV, MPV i menší dodávkové vozy.
Provádíme taktéž lepení píchlých pneumatik a to buď knotem či lepením.
Provádíme odbornou certifikovanou montáž tažného zařízení od firmy Steinhof, Hakpol či Profsvar.
AUTOSKLA
Ťukanec na skle od kamínku a nebo pavouk co se z ní vylíhnul? Prasklina přes čelní sklo a tím i hrozící pokuta když Vás chytí? To není nic příjemného a sami to dobře známe.
Proto Vám nabízíme výměnu autoskel a to nejen v naší dílně, ale také u Vás doma a to v rámci celé Moravy či po domluvě (máme za sebou i výměnu skla v Chorvatsku při klientově dovolené, jelikož s tak prasklým sklem by to zpět opravdu neprošlo)
Výměna oleje v automatické převodovce
Výměna oleje v automatické převodovce
Majitelé automobilů s automatickou převodovkou žijí s informací, že automatické převodovky mají doživotní náplň oleje již z výroby. Tato informace je bohužel mylná a dochází kvůli ní k častým poruchám a nutným opravám převodovky. Jak je to s tou doživotní náplní a jak správně vyměnit olej v automatické převodovce, se dočtete v následujícím článku.
Doživotní náplň?
Většina automechaniků tvrdí, že je to nesmysl, ale výrobci v instruktážní knize uvádějí, že se jedná o náplň lifetime, tak kde je pravda? Důležitým ukazatelem, který výrobci neuvádějí, je jak dlouho má ta doživotní náplň vydržet, jestli se orientuje najetými kilometry nebo jinými ukazateli. Z toho jasně vyplývá, že je nutné olej v převodovce pravidelně měnit a kontrolovat.
Proč měnit olej?
Automatická převodovka je složité a jemné zařízení, ve kterém se nachází přesný hydraulickomechanický přenos síly motoru na kola vozu. Ten je velice citlivý na jakékoliv znečištění oleje. Olej je potřeba měnit, protože stárnoucí olej ztrácí své důležité vlastnosti, jako viskozitu a hustotu. Dostávají se do něj drobné částice, které vznikají otěrem pohyblivých částí v automatické převodovce. Právě kvůli těmto částečkám se snižuje životnost převodovky a zhoršuje se její funkčnost.
Kontrola hladiny oleje v automatické převodo vce
Ze všeho nejdůležitější je, aby do prostoru s olejem nevnikla žádná nečistota, předmět nebo textilie. Hydraulický mechanismu je velice citlivý na veškeré nežádoucí předměty. Proto se musí používat speciální utěrky, které po sobě nezanechávají žádné stopy. Používáním nevhodné utěrky může postupem času dojít k ucpání olejového filtru nebo poškozením hydraulického sytému.
Kontrola oleje většinou probíhá za chodu motoru v poloze Parking. Olej by měl být zahřátý, ideálně po 20 km jízdě. Pokud nebude motor nastartovaný a nebude zahřátý, hrozí vysoké riziko poškození převodovky nebo špatné naměření stavu oleje. Používat by se měl pouze předepsaný olej:
- Barva - může být červená, žlutá nebo čirá, nesmí být černá.
- Měl by být vždy průhledný.
- Neměl by zapáchat.
Výměna oleje u automatické převodovky
U většiny automatických převodovek nelze vypustit celý obsah olejové kapaliny. Je potřeba olej napustit a vypustit několikrát, dokud není dosažené barvy oleje srovnatelné s olejem čerstvým. Až po posledním propláchnutí se vyměňuje olejový filtr.
Výpustným šroubem nebo sejmutím olejové vany se vypustí olej. Rozpojí se hadice olejového chladiče automatické převodovky a důkladně se vyčistí chladiče za pomocí speciálního a k takovým účelům určeného prostředku. Hadice opět spojí a doleje se přibližně stejné množství, jaké bylo vypuštěné.
Motor se nastartuje a nechá se přibližně 2-3 minuty běžet na volnoběžné otáčky v poloze parking. Olej se znova vypustí a napustí, dokud není dosaženo určené kvality oleje. Hladina oleje se dolije podle předepsané hodnoty.
Výměna oleje v Haldex spojce
Haldex spojka je mezinápravová spojka pro pohon všech čtyř kol, která byla používána i u modelů automobilky Škoda. U této spojky je také důležité, aby byl použitý olej k tomu určený. Doporučený interval výměny je každý rok nebo po 30 000 km. U delšího intervalu hrozí poškození spojky, které se projevuje vibracemi nebo boucháním.
Jak často měnit olej u automatické převodovky?
- Nově koupená vozidla - po prvních 80 000 km, další výměny po 60 000 km
- Ojetá vozidla - každých 40 000 - 60 000 km
- Vozidla s nadměrným zatížením převodovky - 30 000 km
Ceník
Diagnostika
Napojení Vašeho vozu, tisk protokolu, výmaz
300 Kč
Klimatizace
Odčerpání, vakuování, test těsnosti
490 Kč
Doplnění klimatizace
doplnění za 1gram
4 Kč
Výměna pylového filtru
dle typu vašeho vozu
250 - 500 Kč
Kompletní přezutí ALU
od 900 Kč
Kompletní přezutí plech
kompletní přezutí na plechové disky vč. závaží - 4x
od 800 Kč
Renovace plech disků
renovace antikorozním nástřikem
od 600 Kč
Píchnul jsem
oprava knotem či lepení
od 70 Kč
Ceník
Lepení Autoskel
od 2398 Kč
Oprava Autoskel
opravy dírek a prasklin na čelních i bočních sklech
od 450 Kč
Montáž tažného zařízení
cena se odvíjí od typu montovaného zařízení
od 1600 Kč
Výměna klima-kompresoru
výměna za nový či starší
od 500 Kč
Ceník
Výměna oleje v automatické převodovce
komplexní kontrola, tlakové odsátí starého oleje, proplach, napuštění nového oleje, přesná cena stanovena dle vozu, množství oleje a nutnosti proplachu